Home

Wyjazd do Lwowa na Jarmark Adwentowy

Grupa młodzieży z naszego liceum miała okazję wyjazdu do Lwowa na Jarmark Adwentowyw dniach 12-14 grudnia 2018 r.  Pod opieką nauczycieli:  Katarzyna Adamska (organizator wyjazdu), Anna Pietrzyk, Ilona Krzemień – Motyka, Waldemar Gasik  niemal 30 osobowa grupa wyjechała w środę rano spod szkoły. Podróż minęła bardzo szybko, bowiem po drodze zwiedzano Przemyśl. W promieniach słońca spacerowano po rynku miasta, które urzekło wszystkich swoim pięknem. Około godziny 15.00 ruszyliśmy w kierunku Lwowa.

Kolejnego dnia po śniadaniu zaplanowano wyjazd na cały dzień do Lwowa. Długie godziny spędzono na oglądaniu Cmentarza Orląt, Cerkwi św. Jura, Rynku, gmachu Opery, Katedry Ormiańskiej, Kaplicy Boimów. W godzinach popołudniowych uczniowie mieli możliwość udziału w Jarmarku Bożonarodzeniowym. Zakupiliśmy wszyscy oryginalne pamiątki z Lwowa. Zmęczeni wróciliśmy na obiadokolację do motelu.

Następnego dnia po wczesnym śniadaniu raz jeszcze mieliśmy wszyscy okazję pospacerować po Rynku Lwowa i zakupić pamiątki na straganach Jarmarku Bożonarodzeniowego.

Około 11.00 wyjechaliśmy w kierunku granicy z Polską i … niespodziewanie przekroczyliśmy ją w bardzo szybkim tempie, które rzadko się zdarza - tylko 2 godziny. Zadowoleni z szybkiej odprawy celnej wracaliśmy do Sosnowca.

Na pewno na długo zapamiętamy chwile spędzone w tak urokliwym miejscu, serdecznych ludzi, świąteczną atmosferę, którą poczuliśmy w pełni w pięknym Lwowie.